FranczyzaBanku.pl - Specjalistyczny serwis branżowy

Banner 900x80 v3

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy

Franczyza multitrain.jpg

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji zarówno pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), jak i między pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje).

 

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania, celem uzupełnienia całości, zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu Unified Communications.

Proponowane zagadnienia tematyczne:

  • ujednolicona platforma komunikacyjna, 
  • systemy telekomunikacyjne,
  • interaktywna komunikacja multimedialna,
  • rozwiązania komunikacji głosowej,
  • rozwiązania contact center i call center,
  • systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
  • komunikacja „w chmurze",
  • komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
  • rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

  • dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
  • dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
  • dyrektorów/kierowników działów IT,
  • dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
  • dyrektorów/kierowników działów HR,
  • dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
  • kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
  • osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
  • osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

 

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC. Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.

* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

 

Kontakt:

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu

tel. +48 721 729 134
fax. (0-22) 244 25 37
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona Konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-komunikacja-w-przedsiebiorstwie-kanaly-narzedzia-trendy.htm

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-komunikacja-w-przedsiebiorstwie-kanaly-narzedzia-trendy/rejestracja-240.htm

 

Serdecznie zapraszamy, 
Serwis FranczyzaBanku.pl – Partner Medialny

Polub nas!

 
 

Udostępnij!

 

Otrzymuj raz w miesiącu podsumowanie z najważniejszymi informacjami z serwisu

Czytaj także

Kręte ścieżki bankowych przelewów

Co się dzieje z pieniędzmi, gdy wychodzą z konta? Jak szybko trafią do odbiorcy? Co zrobić, aby wykonany przelew doszedł do adresata tego samego dnia albo jeszcze szybciej? Przede wszystkim trzeba dokładnie sprawdzać numer konta na jaki wysyłane są pieniądze. Banki nie mają bowiem obowiązku potwierdzania zgodności opisu adresata z podanym numerem rachunku. Jeśli więc nazwa odbiorcy będzie prawidłowa, a rachunek nie, to decydujące znacznie ma konto. W razie po Więcej…

 
Kierowanie zespołem – jak stworzyć solidne podstawy pozafinansowego systemu motywacyjnego

W zespołach, gdzie spotykają się różne osobowości z różnym doświadczeniem, kierujące się odmiennymi wartościami, często dochodzi do nieporozumień, ponieważ nie mówimy sobie o tym, co jest dla nas ważne, a co nam przeszkadza. Tymczasem takie informacje pomagają zrozumieć motywy postępowania innych ludzi. Jest to szczególnie ważne dla menedżerów, którzy kierują zespołami. Oni przede wszystkim muszą zadbać o to, aby ich pracownicy wiedzieli, co jest ważne dla ich sz Więcej…

 
Coaching - metodą osiągania sukcesów zawodowych i osobistych

Z czego wynika sukces coachingu?
Najprawdopodobniej z tego, że … po prostu działa. W niezwykle silnie oddziałującej  relacji  „jeden na jednego”, która stanowi najczęstszą formę prowadzenia coachingu, stwarza się środowisko i warunki do samodzielnego poszukiwania rozwiązań i odnajdywania najlepszych w swojej sytuacji metod działania. Jeżeli do pewnych rozwiązań i odpowiedzi dochodzi się samodzielnie – to przeważnie pozostają trwałe, Więcej…

Szukasz Pracownika? Rekrutuj z nami!

Rekrutacja Doradca Klienta 240

linia 8.5cm


linia 8.5cm

Banner wlasny biznes infografika


linia 8.5cm